Tuesday, October 25, 2011

Jangan pandang remeh dgn masalah keputihan...

tahukah anda yg masalah keputihan adalah punca besar wanita tidak boleh mengandung walaupun sudah pernah mempunyai anak sebelumnya...???
article di google


Menurut kajian, bakteria atau kulat yang menyebabkan keputihan itu mampu ‘menyerang’ TIUBFALLAPIO dan UTERUSseseorang wanita yang dijangkiti keputihan. Kesan daripada itu ia boleh membawa kepada kesukaran untuk seseorang wanita yang dijangkiti keputihan untuk hamil. Ia menjadikan sistem tubuh seseorang wanita itu tidak subur dan akan menyebabkan risiko KEHAMILAN EKTOPIK (ECTOPIC PREGNANCY)


Dalam istilah perubatan, perkara sebegini adalah lebih dikenali sebagai“Pelvic Inflammatory Disease (PID)”Anda boleh bertanya dengan lebih lanjut PID ini kepada doktor yang merawat anda. Selain itu, bakteria atau kulat daripada jangkitan keputihan ini juga boleh akan menyebabkan kerosakan pada TIUB FALLOPIO.




Jika berlaku kerosakkan begini maka risiko untuk seseorang yang dijangkiti keputihan untuk hamil adalah sangat tipis sekali. Antara langkah bijak yang perlu diambil segera adalah dengan menghalang keputihan ini daripada dijangkiti. Dan jika kita sudah dijangkiti keputihan, kita perlu merawatnya dengan kadar yang segera.



Kehamilan Ektopik

 So ladies, if anyone of you are having this white discharge issues....tolong jangan pandang remeh ye...some woman thinks it is normal for every woman to have it but bear it mind, how normal is normal? to what extend that you need to worry?

jangan amik ringan dgn isu ni sebab kesannya mungkin kita tak nampak sekarang...so TREAT it from now on

kalau sekarang anda belum lagi pregnant walaupun dah kawen more than 2 years, most probably it is caused by masalah keputihan ni...with right treatment I'm sure it can helps u to resolve this white discharge problem and increase your chances to get pregnant again...

By wearing Premium Beautiful Corset it really helps!

Seriously siapa2 yang mengalami keputihan or trying to conceive baby, I would 100% recommend Premium Beautiful!! 

Girdle Premium Beautiful ada jaring-jaring lubang udara function dia untuk menggalakkan pengaliran udara, elakkan kelembapan dan juga prevent from bacteria growth, fungus dan bau. It's very comfortable and stay "fresh" everyday!! Reduce white discharge, lepas tu akan hilang terus! InsyaAllah..

some of my client never expect dia ada keputihan tapi bila mula2 je pakai premium beautiful keputihan keluar banyakkk gile berhari2...imagine dah berapa lama dia bertapa dalam rahim kita

KEPUTIHAN ni berasid..thats why kadang2 panties boleh jadi berlubang!!


contact me today to get your solution to masalah keputihan ni and get free PB wash with every purchase of Premium Beautiful Corset 

0126086829 | makhijau@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...